Вкажіть Ваш код ЄДРПОУ Яка чисельність працюючих на Вашому підприємстві? * - Оберіть -до 10 осібвід 11 до 50 осібвід 51 до 250 осібпонад 250 осіб Основний вид економічної діяльності Вашого підприємства * - Оберіть -Сільське господарство, лісове господарство та рибне господарствоПромисловістьБудівництвоОптова та роздрібна торгівля; ремонт автотранспортних засобів і мотоциклівТранспорт, складське господарство, поштова та кур'єрська діяльністьТимчасове розміщування й організація харчуванняІнформація та телекомунікаціїФінансова та страхова діяльністьОперації з нерухомим майномПрофесійна, наукова та технічна діяльністьДіяльність у сфері адміністративного та допоміжного обслуговуванняДержавне управління й оборона; обов'язкове соціальне страхуванняОсвітаОхорона здоров'я та надання соціальної допомогиМистецтво, спорт, розваги та відпочинокНадання інших видів послуг В якому регіоні Ви провадите діяльність? * Вінницька областьВолинська областьДніпропетровська областьДонецька областьЖитомирська областьЗакарпатська областьЗапорізька областьІвано-Франківська областьКиївська областьКіровоградська областьЛуганська областьЛьвівська областьМиколаївська областьОдеська областьПолтавська областьРівненська областьСумська областьТернопільська областьХарківська областьХерсонська областьХмельницька областьЧеркаська областьЧернівецька областьЧернігівська областьм. Київ Оберіть з вказаного нижче списку послугу (-и), якою (-ими) Ви користувались у Державній службі зайнятості * Підбір працівниківПрофесійне навчання безробітних на замовлення роботодавцівНадання компенсації єдиного внеску при працевлаштуванні безробітних на нові робочі місцяЗалучення громадян до участі у громадських роботах та інших роботах тимчасового характеруНадання інформаційно-консультаційних послугОтримання дозволу роботодавцем на застосування праці іноземця Оцініть якість надання послуг Державною службою зайнятості за наведеними критеріями * 1 (дуже незадоволений (-а))2 (незадоволений (-а))3 (частково задоволений (-а))4 (задоволений (-а))5 (дуже задоволений (-а)) Відповідність наданих послуг очікуванням * Відповідність наданих послуг очікуванням - 1 (дуже незадоволений (-а)) Відповідність наданих послуг очікуванням - 2 (незадоволений (-а)) Відповідність наданих послуг очікуванням - 3 (частково задоволений (-а)) Відповідність наданих послуг очікуванням - 4 (задоволений (-а)) Відповідність наданих послуг очікуванням - 5 (дуже задоволений (-а)) Оперативність надання послуги * Оперативність надання послуги - 1 (дуже незадоволений (-а)) Оперативність надання послуги - 2 (незадоволений (-а)) Оперативність надання послуги - 3 (частково задоволений (-а)) Оперативність надання послуги - 4 (задоволений (-а)) Оперативність надання послуги - 5 (дуже задоволений (-а)) Ввічливість та культура спілкування * Ввічливість та культура спілкування - 1 (дуже незадоволений (-а)) Ввічливість та культура спілкування - 2 (незадоволений (-а)) Ввічливість та культура спілкування - 3 (частково задоволений (-а)) Ввічливість та культура спілкування - 4 (задоволений (-а)) Ввічливість та культура спілкування - 5 (дуже задоволений (-а)) Чи потребуєте Ви допомоги Державної служби зайнятості в працевлаштуванні осіб з інвалідністю? - Немає -ТакНі Якщо Ви користувались послугою "підбір персоналу", оцініть її якість за наведеними критеріями 1 (дуже незадоволений (-а))2 (незадоволений (-а))3 (частково задоволений (-а))4 (задоволений (-а))5 (дуже задоволений (-а)) Чи відповідає підібраний персонал Вашим вимогам Чи відповідає підібраний персонал Вашим вимогам - 1 (дуже незадоволений (-а)) Чи відповідає підібраний персонал Вашим вимогам - 2 (незадоволений (-а)) Чи відповідає підібраний персонал Вашим вимогам - 3 (частково задоволений (-а)) Чи відповідає підібраний персонал Вашим вимогам - 4 (задоволений (-а)) Чи відповідає підібраний персонал Вашим вимогам - 5 (дуже задоволений (-а)) Оперативність надання послуги Оперативність надання послуги - 1 (дуже незадоволений (-а)) Оперативність надання послуги - 2 (незадоволений (-а)) Оперативність надання послуги - 3 (частково задоволений (-а)) Оперативність надання послуги - 4 (задоволений (-а)) Оперативність надання послуги - 5 (дуже задоволений (-а)) Ввічливість та культура спілкування Ввічливість та культура спілкування - 1 (дуже незадоволений (-а)) Ввічливість та культура спілкування - 2 (незадоволений (-а)) Ввічливість та культура спілкування - 3 (частково задоволений (-а)) Ввічливість та культура спілкування - 4 (задоволений (-а)) Ввічливість та культура спілкування - 5 (дуже задоволений (-а)) Чи є Державна служба зайнятості Вашим партнером у підборі кадрів? - Немає -Надійний партнерСитуативно допомагаєВзаємодії немає Якщо Ви користувались послугою "залучення громадян до участі у громадських роботах", вкажіть причину, чому на Вашому підприємстві (установі, організації) виникла потреба у створенні тимчасових робочих місць для виконання громадських робіт Якщо Ви користувались послугою "професійне навчання безробітних на замовлення роботодавців", оцініть її якість за наведеними критеріями 1 (дуже незадоволений (-а))2 (незадоволений (-а))3 (частково задоволений (-а))4 (задоволений (-а))5 (дуже задоволений (-а)) Відповідність очікуванням від професійного навчання Відповідність очікуванням від професійного навчання - 1 (дуже незадоволений (-а)) Відповідність очікуванням від професійного навчання - 2 (незадоволений (-а)) Відповідність очікуванням від професійного навчання - 3 (частково задоволений (-а)) Відповідність очікуванням від професійного навчання - 4 (задоволений (-а)) Відповідність очікуванням від професійного навчання - 5 (дуже задоволений (-а)) Оперативність надання послуги Оперативність надання послуги - 1 (дуже незадоволений (-а)) Оперативність надання послуги - 2 (незадоволений (-а)) Оперативність надання послуги - 3 (частково задоволений (-а)) Оперативність надання послуги - 4 (задоволений (-а)) Оперативність надання послуги - 5 (дуже задоволений (-а)) Ввічливість та культура обслуговування Ввічливість та культура обслуговування - 1 (дуже незадоволений (-а)) Ввічливість та культура обслуговування - 2 (незадоволений (-а)) Ввічливість та культура обслуговування - 3 (частково задоволений (-а)) Ввічливість та культура обслуговування - 4 (задоволений (-а)) Ввічливість та культура обслуговування - 5 (дуже задоволений (-а)) Чи задоволені Ви заходами, що організовувалися Державною службою зайнятості ТакНіНе брав участі Ярмарками вакансій Ярмарками вакансій - Так Ярмарками вакансій - Ні Ярмарками вакансій - Не брав участі Семінарами Семінарами - Так Семінарами - Ні Семінарами - Не брав участі Круглими столами Круглими столами - Так Круглими столами - Ні Круглими столами - Не брав участі Презентаціями роботодавців Презентаціями роботодавців - Так Презентаціями роботодавців - Ні Презентаціями роботодавців - Не брав участі Онлайн-співбесідами Онлайн-співбесідами - Так Онлайн-співбесідами - Ні Онлайн-співбесідами - Не брав участі Робочими зустрічами Робочими зустрічами - Так Робочими зустрічами - Ні Робочими зустрічами - Не брав участі Яких змін Ви очікуєте від Державної служби зайнятості? * Спрощення процедур подання передбачених законодавством звітів та інформаційВикористання електронних та зручних комунікацій з клієнтамиОперативне та максимально якісне задоволення потреб у необхідних працівникахНові інструменти стимулювання та фінансової підтримки роботодавців Яких змін Ви очікуєте від Державної служби зайнятості (Інше)? Для зворотнього зв'язку залиште, будь ласка, Ваші контактні дані (контактна особа, телефон або e-mail) * Надіслати